Blog

één project, 15 video’s

Hoe zorg je voor maximale exposure van je productvideo? Maak voor iedere toepassing, een aparte video! En richt vervolgens je marketing per filmpje, op die specifieke niche. Dat is precies wat we gedaan hebben voor de AlfaGuard. Kijk maar naar onderstaande video’s. Met bijvoorbeeld Facebook video marketing of een videobanner campagne kan je nu bij […]

360° – hype of trend?

Na een paar weken spelen met de techniek weet ik het zeker, 360° is een blijvende trend! Want 360° foto en video heeft een praktisch nut voor de maker en past bij de media beleving van gebruikers. Neem Street View, een enorm succes waar de 360° fotografie onlosmakelijk aan bijdraagt. En 360° vastgoed fotografie. Met je telefoon een panorama foto […]

marketing met video apps

Spelt graan is populair. Bakkers weten dat en bakken dus .. spelt brood. Logisch. Toch gaat dezelfde logica niet op voor video marketing. De consument wil iets anders maar marketeers bakken nog steeds dezelfde oude filmpjes. Tijd voor verandering. Consumenten appen en digitale consumptie verloopt voor het grootste deel via smartphones en tablets. Wie zijn klant wil bereiken, […]

Cinemagraphs: Flixel vs MotionVFX

I love obscure, creative visual techniques. They grab the attention. Like lens whacking, tilt/shift timelapse, custom apertures, home made  flare/dust/smoke effects and cinemagraphs. Cinemawhat? Cinemagraphs are photo’s with a small moving part. They can be used like any other photo but the unexpected motion is a real attention grabber. A bit of magic. Technically they are video’s or motion GIFs. They can […]

Kale bomen

Kan je mijn bedrijf laten lijken alsof de zon schijnt? Kan je het gras groen maken? Iedere herfst en winter krijg ik dezelfde vragen van opdrachtgevers. ‘Kan je die kale bomen blaadjes geven?’ en voor de bleke ondernemer die zelf in beeld komt: ‘kan je mij een digitaal zonnebank kuurtje geven?’ Natuurlijk, met kleurcorrecties kan […]

Met een goed script ..

Niet iedereen kan goed schrijven. Wellicht kan je zelf bloggen of zakelijk schrijven maar een verhaal schrijven .. wellicht heeft jou(w) bedrijf een communicatie afdeling, die kunnen met tekst helder en effectief communiceren .. maar niet schrijven zoals een echte schrijver! Die hebben iets magisch; een kronkel waarmee ze een onderwerp in een tekst kunnen vatten op […]

Schuiven naar boven